Пошук смислів 27 (продовження)
Пошук смислів 27
Сучасна освітня система, починаючи з дитячого садка, потім школа, інститут, практично повністю перемикає роботу правої півкулі в ліве, виховує змагальність, жагу влади, де кожен залежить від кожного, кожен хоче бути кращим. Усі освіта побудовано на створення слухняного суспільства, стада, яким зручно керувати. Зростає оціночна система відносно один одного. Оціночна система це в першу чергу судження - суд. Це життя в минулому, це певні рамки. Як можна оцінити твір, написаний дитиною, адже кожен висловлює свої власні думки, а малюнок або музику, створені дитиною. Все це, ми можемо оцінити тільки зі своїх позицій «правильність» або «неправильність», навіть точніше з позиції міністерства освіти. Насправді ми судимо і не даємо дитині тим самим можливість творчої реалізації, відправляючи їх і свою власну енергію в минуле. Оцінювання, призводить до того, що ми намагаємося всіх підігнати під рамки «стандарту», тим самим створюємо перешкоди до власного розвитку, до власної реалізації. Повністю йде перемикання в рабський стан, стан залежності від вчителів, батьків, суспільства в цілому, тобто на чолі стає робота лівої півкулі мозку. Можна сказати так: йде співвіднесеність з об'єктом (залежність від об'єкта), а не з самим собою, а значить - народжується страх залежності. Не кохання, а очікування любові від інших. Взагалі очікування любові від інших, а точніше визнання, залежність від інших - це причина всіх внутрішніх переживань, внутрішнього болю в душах людей.
Наша освіта, не ставлячи такої мети, тим не менш, «вживляє» в наших дітей дух нездорового лідерства. Що це означає? Ставлячи в приклад одних, і тим самим, принижуючи інших, вчитель, таким чином, дає привід для розмежування класу на «слабких» і «сильних». А що значить «слабкий» або «сильний»? Для дітей не повинно існувати цих розмежовують, поділяють на різні табори, понять. Бо кожний з них – це окремий світ, не схожий ні на який інший. Намагаючись підігнати всіх під один стереотип - він (вона) кращий (а), рівняйтеся всі на нього (неї), ми вбиваємо в дітях індивідуальність, зазіхаємо на свободу, безжально знищуємо в них творче начало. Дитина, якого ми постійно ставимо в приклад, найчастіше надалі користується цим для свого самоствердження. Тобто, щоб утвердити себе в суспільстві своїх однолітків, він найімовірніше, буде вдаватися до насильства по праву «кращого». І ще один момент - ми намагаємося розділити дітей не тільки в самому класі, але і в більш великих масштабах - створення класів і навіть шкіл з поглибленим вивчанням якого-небудь предмета (найчастіше пріоритетних предметів, вивчення яких направлено на придбання престижних професій)
продовження слідує ...
osobennaya
Видавничо-поліграфічний центр Гарант СВ завжди радий бачити творчих людей і завжди готовий їм допомогти у виданні своєї книги, фотоальбому з власним дизайном або розробкою блокнота під особисті цілі...