ЕВРОФЛАЕРЫ
ДИЗАЙН ТА ДРУК ЕВРОФЛАЕРОВ
Серед постійного асортименту друкованої продукції в «Гарант СВ» є виготовлення всіляких еврофлаеров. Завдяки якості, виконання в строк і цінової політики нашої організації, у нас є постійні клієнти на виготовлення друкованої продукції. І ми їм раді так само, як будемо раді Вам, нашим новим клієнтам.
Єврофлаєр - один з найбільш поширених і популярних паперових інформаційних носіїв. Назва походить від англійського «флай» - літати, «флаєр» - рекламний листок. Єврофлаєр – це різновид «флаєра» - рекламна листівка формату одна третина від альбомного аркуша А4 – 99 х 210 мм В дизайні флаєрів часто використовуються яскраві, що привертають до себе увагу, фарби. Флаєри є, здебільшого, роздаються матеріалом в різних акціях рекламного характеру. Найчастіше флаєр призначений, щоб бути перепусткою, або вхідним квитком, запрошеннями на проведене захід. Флаєр може представляти собою документ, що забезпечує знижку як на товар, так і на певну послугу. Флаєром, як запрошення квитка (який найчастіше персоналізованим), може використовувати який завгодно людина.
Для масштабного і швидкого ознайомлення з поширюваної рекламою, флаєри просто незамінні. Дизайн флаєрів готується таким чином, щоб за мінімум часу привернути увагу найбільшої кількості можливих клієнтів. У флаєрі може міститися різноманітна інформація: товар, переваги і ціна продукції, бути кольоровими, двоколірними або в чорно-білому зображенні, односторонніми або двосторонніми, надрукованими на офсетному папері або більш щільною меловке. Іноді, за бажанням замовника, застосовується післядрукована обробка (різка, фальцювання, висічка, біговка).
Виготовлення еврофлаеров вимагає не тільки високого технічного професіоналізму, але й творчий унікальний підхід до кожного виробу. Наша друкарня прагне до того, щоб робити свою продукцію стильної і модної.
Наша друкарня пропонує два варіанти для друку ерофлаеров: цифровий та офсетний. Цифровий друк підходить при невеликих тиражах і термінової друку, офсетний дозволяє друкувати великі тиражі, за рахунок чого знижується вартість продукції.