Пошук смислів 28 (продовження)
Пошук смислів 28 (продовження)
Про престиж.
Що таке престижні та непрестижні професії? Це теж одне з умовностей, поділів нашого розуму. Будь-яка професія прекрасна, якщо людина отримує від неї радість, робить цю роботу з любов'ю, з творчим підходом. Можна мити підлоги і бути Творцем своєї справи.
Звідси ще один поділ дітей - вже не за рівнем знань, як ми говоримо, а по престижу - елітності. Що це як не «потворне» породження перекручених понять існуючих в нашому суспільстві. Ось і виходить, що ми вчимо дітей не тому, як найкращим чином більш повно реалізувати свій творчий потенціал, а як стати краще іншого, як домогтися явної переваги над іншими. Найбільший потенціал життєвої енергії, спочатку закладений в кожному з нас, в результаті такого «освіти» истрачивается даремно, бо спрямований не на творення, а часом навіть навпаки - має руйнівну спрямованість. Школу поділено на класи з різним рівнем розвитку дітей, тобто дітей поділили на «розумних» і «менш розумних», тих, хто в змозі засвоїти запропоновану Міністерством освіти програму і тих, хто ні. Яким чином можна визначити здатність дитини сприймати навколишній світ. Ступінь пізнання цього світу неможливо виміряти жодними критеріями. Світ такий, який він є.
Приклад: зайшовши в класну кімнату 2-го класу, я побачила дівчинку. Вона схилилася за партою, щось малювала олівцем, а з її очей капали на малюнок великі сльози. Я спитала, чому вона плаче, та у відповідь почула ось що. Виявляється сьогодні на уроці малювання, де вони зображували весну, вчителька поставила їй за малюнок 10 балів. Дівчинка, схлипуючи, пояснила, що мама її заругает, тому що вона «повинна», я хочу підкреслити «повинна приносити тільки 12 балів. В дитині вже спочатку сидить страх, страх перед батьками, страх перед оціночної системою, страх, вийти за рамки загальноприйнятих норм... «Повинен», «зобов'язаний», «не гірше інших», «так треба»... Ці поняття, які створюються нашим суспільством, заганяють наших дітей в рабський стан. Про яку творчість може йтися там, де йде насилля над дитячою душею, де свобода не просто ігнорується, а навмисно викорінюється. І ще, як можна було оцінити дитячий малюнок, малюнок, де дитина передав своє власне бачення світу, своє власне сприйняття навколишнього. Хіба можна сказати, що дитина неправильно намалював квітку, не того відтінку траву чи не таке блакитне небо. Він бачить їх такими, він відчуває їх такими, а ми намагаємося нав'язати їм своє бачення світу - як «треба» і як «правильно». Чи Не блюзнірство це по відношенню до ще незміцнілих дитячих душах. Як можна оцінити дитячу душу, якими критеріями виміряти глибину.
osobennaya
Друк каталогів, виготовлення буклетів, друк рекламних листівок, візиток... будь-який вид поліграфічної продукції - все це можна здійснити у видавничо-поліграфічному центрі Гарант СВ.